26 Temmuz 2010 Pazartesi

Benim de Artık Bir 'Blog'um Var! :)

Senelerdir, evet seneler oldu, hep bir blog sayfam olsun, böyle arada bir bana sağdan sağdan gelenleri sevgili okuyucularımla yavaştan paylaşmayı çok istedim. Bu isteğimi de sevgilim olacak şahsiyete bir ipucu olarak vermeme rağmen, kendisi çok ince bir insan olması münasebetiyle bir türlü hazırlayıp da bana hediye edemediğinden, dayanamadım, "Tek taşımı kendim almadım belki ama kendi blogumu kendim kurabilirim. Hadi Çikocuum, yapabilirsin." dedim kendime ve hemen harekete geçtim. Tembel tembel oturmayı özlediğim bugünlerde de bunu, vantilatörün önünde, cancazım kardeşimle ve de zevkle, pinekleyerek yaptım. İşte bu heyecanlı ve eğlenceli sürecin sonunda -bir belediye başkanı edasıyla söylüyorum bunu, hissettiniz değil mi :) - benim de pembeli-mavili, sardunyalı-şiirli bir blogum var artık. Hadi bakalım, ilk yazmayı öğrendiğimden beri doldurduğum binlerce defterden sonra burda neler birikecek görelim. Sevgilerle...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çiğdemcim gerçekten çok güzel olmuş, hayırlı olsun bitanecim.
(o yazı yazan minicik ellerini öperim.)

Senin yazdığın her bir yazıyı okuduğumda sana olan sevgim (hayranlıkla) kat kat artıyor ve ne kadar şanslı olduğumu tekrar tekrar anlıyorum.

Çok kısa sürede burada nelerin birikeceğini şimdiden çok rahat görebiliyorum.

Bu arada yazında bana da övgü dolu sözlerle yer verdiğin içinde çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)

İnşallah bu heyecanın hiç bitmez bebeğim,
Her şey için teşekkür ederim...

Yorum Gönder