Sardunya... Dünyanın en cefakar çiçeği... Onu her yerde, tüm iklimlerde görebilmeniz ve her defasında başka bir entariyle bulmanız mümkün: Pembe, sarı, turuncu, kırmızı, mor, hatta mavi. Çok sade olmasına rağmen bulunduğu ortama bambaşka bir hava katar, insanın içini açar. Bir yandan çok asil, bir yandan da mütevazi bakar. Psikolojik açıdan bakarsak -bakmadan yapamıyorum :)- kim bilir kendimle özdeşleştirdiğim yanlar buluyorum belki, belki geçmişe ve geleceğe dair güzel şeyler çağrıştırıyor... Benim bütün şarkılarım, hayallerim, şiirlerim sardunyalıdır. Ve bir sardunyalı pencereden dünyaya bakmak, en güzel hayalleri anlatan tatlı bir Akdeniz ezgisidir...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder