26 Temmuz 2010 Pazartesi

Uyarlama :)














                                                                   ofancıııım seni ben
                                                                 çiçeklerden yemişten
                                                                 sarı saçlı bebeğimden
                                                                canımdan çok severim

                                                               gitme hep yanımda kal
                                                                    beni kollarına al
                                                              pembe gülden daha al:)
                                                                yanağından öperim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder