28 Haziran 2011 Salı

Kulaklım Benim :)



             Daha önceki yazılarımda Kırklareli'ndeki odamın camındaki baykuşlardan bahsetmiştim, ancak şimdi bir düzeltme yapmak istiyorum.  O zaman detaylı göremediğim için onların kukumav olduğuna kanaat getirmiştim, ancak bugün memurun da gönderdiği fotoğraflarla aslında bu üç bireyin kulaklı orman baykuşu olduğunu görüyorum. Bu arada baykuşlarımız hala camın önündeler, bir yuva yok, ancak gün boyu burada tünüyorlar. Kulaklı orman baykuşu kertmek isteyenleri Kırklareli Üniversitesi Kavaklı Kampüsü Fen Edebiyat Fakültesi Dekanlığı'na bekleriz. :)

Çiğdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder