7 Haziran 2011 Salı

Kukumav Ailesi




Bilmiyorum en son kime sürttüm, ama şu sıralar en şanslı kuşçu benim sanırım. :) Kuşlar resmen "beni gör, beni gör" diye peşimden koşuyor. :)

Bugün resmi bir iş için idari memurun odasına gittim. O, bir yandan işlerini hallederken bir yandan da öyle sıradanmış gibi yavaşça panjurunu açarak "Hocam bakın size baykuşlarımı göstereyim." dedi. :) Allah'ım, gece gece peşinden koşup da göremediğimiz baykuşlar ayağıma mı gelmişti! Evet tam karşımda (iki metre mesafeden) ağaçtan bana bakıyorlardı. İki bireylik bir aileydi. Göz bebekleri siyah, etrafı çok belirgin bir şekilde sarıydı. Boyutları da oldukça küçüktü. Ön cepheden baktığımda kuyruğunun altı gövdesine göre daha açık renk ve çizgiliydi. Daha sonra trakuştan da diğer baykuşlara da baktım ve gördüğümün kukumav olduğuna karar verdim. 

Evet, bir haftada üçüncü süper kertiğim (benim için :) ) iki birey kukumav ve camımın dibinde yuvalarında oturuyorlar. 

Kırklareli'nden selamlar. :)


Çiğdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder