12 Kasım 2010 Cuma

o zaman

biz,
kollarımızı açıp
bağıra çağıra şarkılar söylerdik:
dünyayı kucaklayabilecekmişiz gibi.
çok küçüktük hem
ve
yazılmamıştı henüz bu şarkılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder